Online kurset
Byg dit unikke brand
Bliv afklaret med, hvad der gør din virksomhed helt speciel, hvordan du skiller dig ud fra andre indenfor dit felt og tydeliggør dine og dit produkts særlige styrker i din markedsføring – så dine ideelle kunder kan mærke, at du er den helt rette for dem.
Få værktøjerne til at bruge din unikhed på den rigtige måde i din virksomheds kommunikation, så du skaber genkendelighed i både dine tekster, billeder, farver og grafik, og få redskaber til at synliggøre det på sociale medier – uden tvivl og overvældelse.
Vejen til at tiltrække de rigtige kunder, skille dig ud og føle lethed i din markedsføring, starter med at bygge dit unikke brand
Oplever du gang på gang at sidde og kigge på din hjemmeside eller dine sociale medier og føle dig forvirret? Måske savner du den røde tråd, der binder alt sammen, så det hele virker mere sammenhængende og klart?
Og tvivler du på, hvad du egentlig skal fortælle og vise for at få dine kunder til at forstå værdien af dig og dit fantastiske produkt?
Du ved inderst inde, at du har noget helt unikt at tilbyde, men det kommer bare ikke til udtryk på den måde, du gerne vil. Det kan føles frustrerende og som at blive overset i den store online-jungle.
Du ønsker at tiltrække flere af de helt rigtige kunder, dem der virkelig forstår og værdsætter det, du tilbyder. Men det kan være en udfordring at få dem til at banke på din dør i et stort nok antal.
Endelig er der det med dit logo, farverne og skrifttyperne. Det kan føles som at jonglere med en farvepalette uden at ramme de helt rigtige nuancer eller vælge den skrifttype, der virkelig afspejler dit brands personlighed. Det kan virke helt uoverskueligt bare at tænke på det!
Fortvivl ikke! Jeg er her for at hjælpe dig med at løse alle disse frustrationer og skabe et brand, der skiller sig ud på den bedste mulige måde. Jeg lærer dig, hvordan du finder den røde tråd, der binder dit brand sammen, og giver dig værktøjerne til at skabe en strategi, der taler direkte til dine drømmekunder. Så du på en let og overskuelig måde kan bygge et fundament for din virksomheds kommunikation, der får dit brand på rette kurs, gør din hverdag lettere og giver ro i maven.
Jeg giver dig redskaberne til at styre din virksomheds synlighed i den rigtige retning
Jeg ved, at du har et fantastisk produkt – eller måske endda flere – eller en helt særlig service, som du har lagt masser af tid og energi i at skabe. Jeg ved også, at din livserfaring og faglighed gør dit produkt eller service helt unikt, både i kvalitet og indhold, og skiller sig ud fra dine konkurrenters.
Du vil så gerne hjælpe dine kunder, og du er klar til at gå all in for at gøre verden til et bedre sted. Men du kan blive i tvivl om, hvad du skal vise og sige højt for at omverdenen for øje på det, du kan og gør. For du ved, at hvis de bare kendte til det du særligt tilbyder, ville du og dit produkt være det enkleste valg for dem.
I en på mange måder foranderlig tid, er tydelig branding nøglen til din – og din virksomheds – succes. At drive virksomhed i dag svarer til at stå på en markedsplads blandt mange andre, der sælger noget lignende dig (i dag hedder den markedsplads internettet og sociale medier). Her skal du tydeligt kunne fortælle og vise, hvorfor kunden skal vælge dig, fremfor de andre (lad os sige) 5 eller endnu værre 5.000 andre på internettet! Du skal kunne skille dig nok ud, så dine kunders valg ikke bliver et tilfælde. Men at de faktisk vælger dig, fordi du helt oprigtigt er det rette valg for dem.
Det handler helt simpelt om, at kunne vise tydeligt og målrettet, hvad det er din virksomhed står for. Og skabe en rød tråd i det du putter på din hjemmeside og deler i din markedsføring, så dit brand netop bliver det simple og synlige valg for de kunder, der skal vælge dig.
Med en strategi for dit brand har du et styringsværktøj for den historie du fortæller i dine tekster og signalerer med billeder, farver og grafik. Og det bliver lettere for dig, at træffe beslutninger i din virksomhed og vide, hvad du skal satse på i din markedsføring. Simpelthen fordi, du har et klart billede af, hvad der gør din virksomhed speciel og den måde du gør det på hos dig. Du har en kurs at styre dit brand i og (endnu vigtigere) er bevidst om, at hvert skridt du tager, er i den rigtige retning. Så dit brand konstant minder dine ideelle kunder om, hvorfor de netop skal vælge dig og dit produkt.
Forestil dig engang …
At du har en strategi for din virksomheds branding og markedsføring, der føles helt i tråd med den du er og de ambitioner du har for din virksomhed.
At du ved præcis, hvordan du skal bruge din egen historie og erfaringer til at skabe en dyb relation til dine (kommende) kunder, på en måde der fremstår 100 % professionel og får dem til at tykke på køb-knappen.
At du har opskriften på, hvordan du helt enkelt skiller dig ud fra andre virksomheder indenfor din branche og føler ro i maven omkring det.
At du kan tiltrække en ”fanklub” af loyale kunder, der følger tæt med i din virksomhed og forstår din særlige “ingrediens” i dine unikke produkter og services.
At du har viden om, hvordan du skaber en visuel identitet med dit logo, farver, skrifttyper og billeder, der afspejler dine værdier og skaber et samlet billede af det din virksomhed står for. På en måde som tiltrækker de helt rigtige kunder til din forretning.
Og at du har adgang til en værktøjskasse og skabeloner, du kan dykke ned i, når tvivlen og usikkerheden melder sig.
Kvinden bag Unik Branding
Hej! Mit navn er Katharina Kopranen. Personligt, er jeg et omvandrende bevis på, at når du bygger din virksomheds fundament og brandstrategi på ægte passion og det du helt særligt kan, så opnår du fantastiske resultater med dit brand og sandsynligvis hurtigere, end du regner med. Men det kræver, at du ved, hvad du skal gøre, og ikke mindst at du gør det 100 % autentisk og professionelt.
Gennem mere end 12 år har jeg arbejdet med flere end 100 forskellige virksomheder, der har haft behov for at skille sig ud og tiltrække flere af de helt rigtige kunder for at føle succes med deres virksomhed. Og jeg ved, hvor vigtig din brandstrategi er for at lykkes med det. Din brandstrategi er dit kompas, og her bygger du et udgangspunkt for alt det, du siger og viser, så omverdenen får indsigt i, hvor særlig din virksomhed er. Og du med tiden kan skabe de resultater, du drømmer om.
I det her kursus deler jeg mine værktøjer til at skabe den helt rigtige brandstrategi, der passer til dig. Så du på en enkel (og professionel) måde kan tiltrække de helt rigtige kunder til din forretning … samtidig med, at du kan være ægte og pivstolt af det du sender ud.
Du får adgang til
- min step-by-step metode, der viser dig, hvordan du lykkes med at skabe et stærkt brand, der bygger på dine personlige styrker og særlige faglige kompetencer.
- konkrete værktøjer til at arbejde med dit unikke brand, så du tydeligt skiller dig ud fra andre i din branche.
- min særlige skabelon til at tiltrække flere af de helt rigtige kunder, på en måde der føles let og helt i tråd med, hvem du er.
- viden fra min grafiske værktøjskasse til at skabe en visuel identitet, der bygger på videnskabelig designpsykologi om, hvordan farver og former kan påvirke din ideelle kundetype til at vælge dig.
Byg dit unikke brand er for dig, der
- har svært ved at få øje på, hvor unik du og din virksomhed er, fordi der altid er andre der også er det
- er træt af tvivl om, hvordan din virksomhed skal skille sig ud og finde sin plads, når der er propfyldt af andre indenfor dit felt
- ved, at din virksomhed er mere unik end den fremstår
- zig-zagger i din virksomheds kommunikation og savner en rød tråd i tekster og billeder, der afspejler dig og hænger sammen med dit valg af produkter eller services
- tvivler på, hvem der er de rigtige kunder for dig og hvordan du skaber bedst kontakt til dem
Kurset er også til dig, der
mangler konkret viden om, hvordan dine værdier og din kernefortælling bør gennemsyre alt i din virksomheds kommunikation og være det grundlæggende udgangspunkt for alle de beslutninger, du træffer i din virksomhed både langsigtet og på daglig plan.
Der ved, at du tilbyder noget helt særligt, men har brug for viden om, hvordan du skaber struktur og genkendelighed i din unikke fortælling, så du kan tiltrække endnu flere kunder.
Kurset er målrettet dig, der
er selvstændig, driver en mindre virksomhed eller en webshop. Og tilbyder produkter eller services, der er særligt udvalgte eller skræddersyet, og bygger på din passion og særlige kompetencer.
Det siger mine kunder om vores samarbejde …
“Jeg kontaktede Katharina, da jeg havde brug for en, der vidste noget om branding og som kunne fortælle mig, hvordan det jeg kan og det jeg står for præsenteres på den rigtige måde, så det taler til flere og afspejler den værdi mit produkt har. Allerede ved mit første møde med Katharina følte jeg mig set og hørt. Og jeg følte med det samme tillid til at hun var den rigtige til at løfte opgaven“.
/ Luuna Sommer,
Vægttabs- og livskvalitetsekspert
“Det har været en utrolig nem og overskuelig proces. For det første mærker man Katharina’s nærvær og engagement. Katharina er yderst kompetent og professionel, og har en evne til at sætte sig ind i det udtryk, den branding og kommunikation, som jeg har ønsket at formidle til mine kunder. Jeg kan ikke andet end varmt anbefale Katharina til at hjælpe med din kommunikation og brandstrategi.”
/ Karina Remming,
Kranio Sakral & Zoneterapeut
”Første session fik skabt fuldstændig klarhed over, hvad der ligger i mit brand – hvilket brand jeg ønsker at have, hvem og hvordan jeg tiltrækker de rette kunder.
Katharina er meget nærværende og tydelig i sin mentoring og meget hands on i hendes praktiske råd. Jeg har været glad og opløftet efter hver samtale, med ro i maven omkring de ting, der skulle arbejdes med.“
/ Zanna Ibina,
Forfatter & foredragsholder
6 moduler, der baner vej for en velfunderet brandstrategi og fundamentet for stærk kundetiltrækkende markedsføring
Kurset er sammensat med fokus på at gøre udviklingen af dit brand legende simpelt for dig. Jeg guider dig på video og giver dig helt konkrete øvelser, og massevis af eksempler fra andre virksomheder, som du kan finde inspiration i.
Modul 1 /
Introduktion til at skabe en stærk brandidentitet. Vi sætter fokus på selve kernen i dit brand og det, du allerede har, der skiller dig og din virksomhed ud. Du får overblik og retning at gå efter.
Modul 2 /
Lær hvordan du får en dybere forståelse for, hvem din idelle kunde er og hvordan du med lethed tiltrækker dem til din virksomhed. Du får min drømmekunde-skabelon og viden om, hvordan du bliver personens go-to.
Modul 3 /
Skab en kernefortælling med udgangspunkt i dig og dine unikke egenskaber, som taler direkte til din ideelle kunde og gør, at de husker dig. Her lærer du på en simpel, men effektiv måde, at bruge storytelling som en del af din virksomheds kommunikation.
Modul 4 /
Få mine metoder til at sikre, at dit brands udseende sender de rigtige signaler til din ideelle kunde. Giver dig et indblik i, hvordan vi opfatter og reagerer på farver, former, mønstre og billeder, samt hvilke følelser og associationer du skal bygge din visuelle identitet på.
Modul 5 /
Lær hvordan du finder dit hul i markedet, hvor der er et behov, som ikke bliver opfyldt af dine konkurrenter. Vi sætter fokus på at identificere styrker og svagheder, som adskiller dig fra andre, og som du kan drage nytte af.
Modul 6 /
Få metoder til at skabe dybe forbindelser med dit publikum gennem din markedsføring på sociale medier, nyhedsbreve og hvor du ellers er synlig med din virksomhed. Giver dig indblik i og redskaber til, at planlægge synlig markedsføring og opbygge en loyal kundebase.
Når du har været gennem kurset, så kan du …
Let finde ud af, hvad du skal dele på dine sociale medier – som underbygger det, du og din virksomhed vil kendes for.
Du tvivler ikke længere på, hvordan du skriver, så du taler direkte ind i dine kunders hjerte.
Du har en klar kernefortælling, du kan indsætte på din hjemmesides om-side, så din hjemmeside bliver kundetiltrækkende og konvertere stærkere.
Du er aldrig i tvivl om, hvordan du bruger dine brandfarver på din hjemmeside og i dine opslag på sociale medier.
Du har adgang til en værktøjskasse og skabeloner, du kan dykke ned i, når du savner fokus og inspiration.
Og du har mulighed for, at få min personlige sparring (til vennepris), hvis der opstår tvivl eller du har brug for friske øjne på din branding og markedsføring.
Er du klar til at bygge dit unikke brand?
Kurset giver dig adgang til
- Introducerende undervisningsvideo, som klæder dig på til at bygge din brandstrategi
- 6 moduler, der hver består af en workbook med viden og konkrete øvelser
-
Massevis af eksempler fra andre virksomheder til inspiration, så du ikke går kold i øvelserne
-
Adgang til min viden baseret på mere end 12 års erfaring med strategisk branding fra både store og små virksomheder, og nationale og internationale brands
- Mine egne skabeloner og den måde, jeg selv arbejder med branding i min virksomhed og for mine kunder
Bonusser du får med
- Drømmekunde-skabelonen, du kan printe og hænge på din opslagstavle til daglig inspiration (værdi 135 kr.)
- E-bog om farvesymbolik og hvordan du bør udvælge dine brandfarver efter hvordan farver påvirker din ideelle kunde (værdi 295 kr.)
- Guide til at skabe dit eget visuelle moodboard, der kan hjælpe dig i udviklingen af dit brands visuelle identitet (195 kr.)
- En rabatkode, der giver dig -20 % på en sparringssession, hvor du kan få min personlige rådgivning på dit unikke brand, og det du måtte være i tvivl om. Med rabatkoden sparer du 375 kr. på en personlig sparringssession (normalpris 1.875 kr. + moms)
Din investering i at få succes med dit brand er lige nu kun 495 kr. + moms (normalpris 2.550 kr.)
Den investering kommer til at tjene sig mange gange hjem. Prisen svarer i grove træk kun til 1/2 times hjælp af en konsulent. I stedet får du evig adgang til min værktøjskasse med alt onlinematerialet, undervisningsvideo, print-selv skabeloner, workbooks og rabatkode på 20 % til en personlig sparringsession.