Tina Møller

Boligkonsulent & stylist på Mallorca

Når drømmen om et hjem på Mallorca skal blive til virkelighed, er Tina Møller den rette at have ved sin side. Som boligkonsulent og stylist hjælper hun primært danskere med at navigere i bygge- og indretningsprojekter på øen – fra den første idé til det færdige hjem.

Tina kender processen indefra. I 2018 købte hun selv, som hun kalder det, en ruin og forvandlede den til et unikt lille refugie, hvor hun nu bor halvdelen af året. Undervejs har hun opbygget et solidt netværk af dygtige håndværkere og samarbejdspartnere, så hun kan hjælpe andre med at gøre drømmen til virkelighed – fra “skrot til slot.”

For at understøtte Tinas brand og skabe en rød tråd i hendes visuelle udtryk har jeg udviklet en visuel identitet, der matcher hendes stil og tilgang til indretning. Logo, farver og skrifttyper er nøje udvalgt for at afspejle hendes unikke blanding af nordisk minimalisme og Mallorcas rå autenticitet. Derudover fik Tina taget professionelle brandbilleder på Mallorca, som hun bruger på sin hjemmeside, i salgsmateriale og på sociale medier. Hun modtog også rådgivning om opsætning af hjemmeside og tekstforfatning, så alt spiller sammen i et helstøbt univers.

Med dette fundament har Tina nu en stærk visuel identitet, der understøtter hendes arbejde og hjælper hende med at tiltrække de rette kunder – dem, der drømmer om et autentisk, stilfuldt hjem på Mallorca.

Hør, hvad Tina fortæller om processen og vores samarbejder.

Løsninger

VISUEL IDENTITET

Logodesign
Grafiske ikoner
Farvepalet
Typografier
Fotoshoot på Mallorca
Visitkort

ONLINE

Rådgivning af hjemmeside opsætning
Tekstforfatning til hjemmeside
SoMe skabeloner
Emailsignatur

Hør hvad kunden fortæller

Tina Møller rakte ud efter mig, da hun havde taget beslutningen om at starte sin nye virksomhed. Her deler hun på ærlig vis ud af hendes erfaring med iværksætteri og sin oplevelse af vores samarbejde.

Kan du fortælle lidt om, hvorfor du tog kontakt til Unik Branding?

”Jeg har drevet virksomhed før, hvor jeg har haft nogle venner og familiemedlemmer til at hjælpe mig. Også nogle som arbejder indenfor design. Men jeg kunne mærke, at jeg denne gang ikke skulle have hjælp af personer, som kender mig for godt.

Første gang man starter en virksomhed, kan man skyde lidt med spredehagl. Men da jeg havde taget beslutningen om at investere i det her nye univers, vidste jeg at det skulle gøres ordentligt”.

Hvorfor er det vigtigt med en gennemarbejdet visuel identitet?

”Jeg var aldrig kommet i mål og frem til så flot et resultat uden dig og dine samarbejdspartnere. Mit univers er virkelig blevet strammet op i forhold til, hvad jeg kan tillade mig, når jeg skal fremstå professionel omkring mit arbejde. Det er en fed følelse, når jeg skal ud at vise mig selv frem. Det sender virkelig et signal om, hvem jeg er og den rådgiver jeg gerne vil være. Det er 100% pengene værd, hvis du gerne vil gå ud af en sti, hvor du vil fremstå professionel.

Med mit logo var det en proces. Det var noget jeg skulle vokse med. Logo er ikke noget jeg har beskæftiget mig med før – det sværeste må være at lave et logo. Ud fra logoet skal man kunne se, hvad personen laver. Her var du dybt professionel både i forhold til udvikling af logo, farver og hele det visuelle. Og ikke kun min hjemmeside, men også ideer til visitkort og sociale medier. Jeg føler tryghed i, at jeg nu kan vise mine kunder, hvad jeg kan hjælpe dem med. Min hjemmeside viser tydeligt, hvem jeg er og min stil. Så mine kunder ved, hvad de køber ind i”.

Hvad er det bedste, du har fået ud af at have en plan for din visuelle identitet?

”Det skal virkelig være nemt for mig i hverdagen. Jeg gider faktisk ikke markedsføring. Men det bliver jeg jo nød til i forhold til min virksomhed. Du har virkelig fået mig til at tænke i farver og holde mig indenfor en stram grafisk ramme. Før ville jeg bare rode rundt i farver og billeder. Du har vist mig vejen”.

Hvad har du fået ud af at få skrevet tekster til din hjemmeside?

”Jeg hader at skrive tekster om mig selv. Så det fungerede rigtig godt at få en professionel til at skrive mine tekster”.

Hvordan oplevede du fotoshootet og at have fotografen med i dit hjem på Mallorca?

”Fotoshootet var en specialopgave, da det foregik i mit hus på Mallorca. Det var så nemt at arbejde med fotografen. Jeg var slet ikke bekymret for, om hun fik taget de rigtige billeder og fik fanget stilen med det samme. Fotografen fik mig virkelig til at føle mig tryg foran kameraet og fik det bedste frem i mig”.

Vil du dele lidt om, hvordan du oplevede vores samarbejde?

”Jeg kunne mærke med det samme, at vores samarbejdet var det hele værd og det har været en tryg proces hele vejen. Da jeg fik præsenteret det første oplæg, blev jeg overrasket over, hvordan du kunne ramme så præcist det jeg er, med så lidt kendskab til mig. Du har virkelig føling med mennesket bag virksomheden og ikke kun mit produkt. Du er en rigtig menneskekender. Jeg har ikke bare følt mig som en kunde, men du har mærket mig. Det har været dybt professionelt hele vejen”.

Skal jeg også hjælpe dig med at skabe et helstøbt brand, så du er klædt på til at synliggøre din virksomhed og dine kompetencer?

Opdag lignende cases her

Nord Essentials

Læs mere

Botania

Læs mere

INEZEZ Copenhagen

Læs mere